Слоган конференције Digital Day 2024 “Shape th Future of AI“, која ће се 21. маја одржати у Дому омладине Београда, доноси наратив о иновацијама и напретку где вештачка интелигенција уноси револуцију у оглашавање, стварајући ефикасније, персонализованије и ефектније кампање.
Оснивачи Дигиталк заједнице најављују два везана догађаја у априлу посвећена дигиталној економији у Србији: специјализовани догађај о електронској трговини - Дигиталк е-Commerce Days и најмасовнији пролећни догађај за све заинтересоване за свет дигиталних технологија и иновација - Дигиталк Конференцију 2024.
Пре 39 година, 15. марта 1985. (скоро 23 године пре нашег .rs), регистрован је први интернет домен, симболичног назива – symbolics.com. Регистровала га је технолошка компанија из Масачусетса Symbolics Computer Corporation и тиме отворила врата новој дигиталној ери.
Министарство информисања и телекомуникација отворило је конкурс за младе, студенте завршних година или дипломиране младе стручњаке, који желе да се придруже тиму Министарства и раде на реализацији различитих пројеката у области развоја и примене вештачке интелигенције, информационе безбедности, биотехнологије, електронске управе, дигиталне инфраструктуре и медија.
Асоцијација видео игара Србије (СГА) организовала је традиционалну манифестацију SGA Empowers o женама у гејминг индустрији.
РНИДС организује централни, глобални Дан Универзалне прихватљивости (UA Day 2024).
Ракутен Вибер, глобални лидер у приватној и безбедној размени порука и гласовној комуникацији, покреће Фасцикле за преписке, које ће омогућити корисницима да брзо пронађу жељене коресподенције и побољшају начин на који управљају својом комуникацијом.
Отворена је Канцеларија Европске уније (ЕУ) за умјетну интелигенцију чија ће улога бити у провођењу Акта о умјетној интелигенцији, потицању развоја и употребе поуздане умјетне интелигенције уз истодобну заштиту од ризика умјетне интелигенције, саопштила је Европска комисија (ЕК) прошле седмице.
Компанија Касперски је разоткрила нову пхисхинг кампању која циља мала и средња предузећа. Напад користи SendGrid провајдера да се инфилтрира на маил листе клијената и користи украдене акредитиве за слање пхисхинг имејлова, који изгледају аутентично, тако да лако преваре примаоце.
Хиљаде људи подржава групе родитеља у Великој Британији који позивају на детињство – без паметних телефона.