Ако сте довољно флексибилни с временом и дестинацијама - пробајте.
Магична калдера са својим импресивним видиковцима, низовима софистицираних хотела, барова и ресторана, аутентичном белом архитектуром и плавим куполама, учинила је Санторини једном од најпожељнијих дестинација и најпрепознатљивијих пејзажа на свету.
Први месеци ове године протекли су у духу сајамске атмосфере, рођендана Града Новог Сада, дочека првог путничког брода у 2023, промоције дигиталне мапе Новог Сада и Фрушке горе, као и конструктивних састанака у земљи и иностранству, током којих је Туристичка организација Града Новог Сада представила понуду и још једном потврдила статус Новог Сада као једне од омиљених туристичких дестинација.
Анализирајући афинитете домаћих туриста који пре свега иду у правцу активног одмора у природи, али и упознавања традиције и гастрономије, Internet Serbia Travel News, као новинарска туристичка патрола која током целе године са колегама обилазила дестинације Србије, предлаже шта овог пролећа и лета посетити, обићи и видети.
У просторијама Туристичке организације Града Новог Сада данас је промовисана дигитална и штампана мапа Новог Сада и Фрушке горе, на чијој имплементацији је ТОНС радио у претходном периоду. Након прве фазе израде, на мапи jе обележено близу 600 тачака најзначајнијих туристичких атракција, винарија, ресторана, планинарских стаза, јавног превоза и друго, са навигацијама до сваког одредишта.
Јутјуб страница „World in 4K” представља лепоте света из ваздуха, а сад је на ред дошла и Србија.
На почетку године, изазов је лежао у привлачењу туриста назад пружањем погодности и процеса прилагођених друштвеном дистанцирању. Затим, како су се прописи ублажили, „осветничка путовања“ су довела са собом изненадну поплаву туриста.
У хотелу Цептер у Београду одржана је промоција новог броја магазина Балкан травел са темом Национални паркови Србије.
Од суботе 1. априла, љубитељи путовања и природе у Србији, Црној Гори, Босни и Херцеговини и Северној Македонији моћи ће да уживају у новом регионалном билингвалном (српско-енглеском) магазину Балкан Травел.
Након успешног наступа на сајму туризма у Бањалуци, Туристичка организација Србије наставља са промотивним активностима и у периоду од 24. до 26. марта учествује на десетом Међународном сајму туризма „Place2Go“ у Загребу.